Miley Jab Hum Tum

   

Mamooo-giri !

Post Reply New Post

Page 1 of 2

Page 1
Page   of 2
Page 2 Page 2

WildGloss

IF-Rockerz

WildGloss

Joined: 10 July 2006

Posts: 5105

Posted: 22 September 2008 at 8:49am | IP Logged

Expecting some ragging in the coming episodes at excel college Ermm? I definetly am! LOL

Specially with Gunjan & Nupur, bholi bhali type of girls...
I would love to see some ragging.
What about you?Approve
Have you ever been ragged in school/college?
Or done mamu-giri and ragged poor little freshers? LOL
Lets share our experiences while we wait for the first episode to air in just almost half n hour [India]. Blushing Blushing Blushing

- Mahi
 
 

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Mamooo-giri !" in Miley Jab Hum Tum forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

animateash

IF-Rockerz

animateash

Joined: 21 April 2006

Posts: 7042

Posted: 23 September 2008 at 3:55am | IP Logged
lolz me tooo xpecting some ragging and all lolz

and u ebttaa dont remind me of ragging lolz hough i have neva been raggeed or have ragged any1 but neva known prolly wud b ragged wne i nter dental college in next few days lolzz hope so i dont lolzzzzLOL

WildGloss

IF-Rockerz

WildGloss

Joined: 10 July 2006

Posts: 5105

Posted: 23 September 2008 at 4:47am | IP Logged
Originally posted by animateash

lolz me tooo xpecting some ragging and all lolz

and u ebttaa dont remind me of ragging lolz hough i have neva been raggeed or have ragged any1 but neva known prolly wud b ragged wne i nter dental college in next few days lolzz hope so i dont lolzzzzLOL
 
LOLLOLLOL Best of luck ash!  Embarrassed

d@niy@

Goldie

d@niy@

Joined: 20 August 2008

Posts: 1231

Posted: 23 September 2008 at 5:07am | IP Logged
 ya i expecting ragging..LOLLOL
but ya know one ragged meLOL next month my collage is start..

sehar mehrotra

IF-Rockerz

sehar mehrotra

Joined: 26 April 2008

Posts: 9793

Posted: 23 September 2008 at 5:21am | IP Logged
yup....................... m waitin for those epiz................n ya i suffered damn serious ragging.............m a medical student n i was sent to d morgue at bout 2 pm in d night to keep gol gappas in d mouth of all dead bodies.................when i finished wid all dis a senior appeared ..............n said "mujhe nahin khilaogi".......................man i was so scared...............................

animateash

IF-Rockerz

animateash

Joined: 21 April 2006

Posts: 7042

Posted: 23 September 2008 at 7:12am | IP Logged
Originally posted by WildGloss

Originally posted by animateash

lolz me tooo xpecting some ragging and all lolz

and u ebttaa dont remind me of ragging lolz hough i have neva been raggeed or have ragged any1 but neva known prolly wud b ragged wne i nter dental college in next few days lolzz hope so i dont lolzzzzLOL
 
LOLLOLLOL Best of luck ash!  Embarrassed


mahiii swety u come 2 collegeee lolzz esp ddegreee oness lolzz and dat too medicalll freakk dey rag like so much must have seen in munnabhai mbbs nt so wild Ouchbut yet lolzz hoepfullly i wud rag dem lolzzzLOL


vamakshi

Goldie

vamakshi

Joined: 30 August 2007

Posts: 1275

Posted: 23 September 2008 at 7:16am | IP Logged
AAw Mahi.. ToOooo WilD.!LOL
mEh.. Toh Ab Tak SavEd* .. no MAmU giRi oVer mmEh yEh..
 
the PoOr GurlZz Are SurEly GonNa hAve A TouFf ym!LOL

animateash

IF-Rockerz

animateash

Joined: 21 April 2006

Posts: 7042

Posted: 23 September 2008 at 7:17am | IP Logged
Originally posted by sehar mehrotra

yup....................... m waitin for those epiz................n ya i suffered damn serious ragging.............m a medical student n i was sent to d morgue at bout 2 pm in d night to keep gol gappas in d mouth of all dead bodies.................when i finished wid all dis a senior appeared ..............n said "mujhe nahin khilaogi".......................man i was so scared...............................


freakkkk nie to meet some 1 from medical stream even i wud nter into dental college though so zyda dead bodies ke saath milaap nahi hoga lolzz but hoepfullly i dont wanna gt rag lets see if i gt rag will surely tell u ppl lolzzzOuch

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.