Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

Kuch Is Tara CC # 30 (Page 7)

rajkin IF-Dazzler
rajkin
rajkin

Joined: 18 October 2007
Posts: 2981

Posted: 14 September 2008 at 10:01am | IP Logged
Originally posted by KIT_fan

Originally posted by rajkin

<br>
<br>life ka kuch pata nahi hota.
<br>Oh so we all live as if there is no tommorow.
<br>So I think the punchline is do sooo much masti that u drop dead from it [IMG=smileys/smiley36.gif" align="middle" /> LOL
<br><br>u r right di<br><br>but if something happened to me<br><br>i m always worried what will happen to my parents and u all<img src="smileys/smiley18.gif]Ouch[/IMG][IMG=smileys/smiley18.gif]Ouch[/IMG]<br>


I think all these things everyone gets an intuition of it.If u dont get that then probably nothings gonna ever happen .
desaigirl101 IF-Dazzler
desaigirl101
desaigirl101

Joined: 09 May 2008
Posts: 2519

Posted: 14 September 2008 at 10:01am | IP Logged
Originally posted by KIT_fan

Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

sania had 105 degree fever diCry

i live in east delhi

far from the places of blasts
 
105degrees!Cry


dont cry now nisha

she is back home now and is fine

i meet her na

she was like i wont restLOL
 
i read the topic she wrote in kit but i din't know she had 105degrees......
.......our tough sannuuuuuuuudi Big smile
rajkin IF-Dazzler
rajkin
rajkin

Joined: 18 October 2007
Posts: 2981

Posted: 14 September 2008 at 10:04am | IP Logged
Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

sania had 105 degree fever di[IMG=smileys/smiley19.gif]Cry[/IMG]<BR><BR>i live in east delhi<BR><BR>far from the places of blasts<BR>


<FONT size=4>105degrees![IMG=http://india-forums.com/smileys/smiley19.gif" height="17" width="17]Cry[/IMG]</FONT>
<BR><BR>dont cry now nisha<BR><BR>she is back home now and is fine<BR><BR>i meet her na<BR><BR>she was like i wont rest[IMG=smileys/smiley36.gif]LOL[/IMG][IMG=smileys/smiley36.gif]LOL[/IMG][IMG=smileys/smiley36.gif]LOL[/IMG][IMG=smileys/smiley36.gif]LOL[/IMG][IMG=smileys/smiley36.gif]LOL[/IMG][IMG=smileys/smiley36.gif]LOL[/IMG][IMG=smileys/smiley36.gif]LOL[/IMG][IMG=smileys/smiley36.gif]LOL[/IMG][IMG=smileys/smiley36.gif]LOL[/IMG]<BR>


i read the topic she wrote in kit but i din't know she had 105degrees......

.......our tough sannuuuuuuuudi [IMG=http://india-forums.com/smileys/smiley4.gif" height="17" width="17]Big%20smile[/IMG]


But she will be fine soon.She will be really fit.Probably she wont ever make a mistake of taking her health lightly.She will be laghing sooon like this here ROFL
kushluv IF-Sizzlerz
kushluv
kushluv

Joined: 06 April 2008
Posts: 10162

Posted: 14 September 2008 at 10:04am | IP Logged
Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

sania had 105 degree fever diCry

i live in east delhi

far from the places of blasts
 
105degrees!Cry


dont cry now nisha

she is back home now and is fine

i meet her na

she was like i wont restLOL
 
i read the topic she wrote in kit but i din't know she had 105degrees......
.......our tough sannuuuuuuuudi Big smile


yeah tough saniaROFL

she is very tough ROFL

did u told u my hospital storyROFL
desaigirl101 IF-Dazzler
desaigirl101
desaigirl101

Joined: 09 May 2008
Posts: 2519

Posted: 14 September 2008 at 10:07am | IP Logged
Originally posted by KIT_fan

Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

sania had 105 degree fever diCry

i live in east delhi

far from the places of blasts
 
105degrees!Cry


dont cry now nisha

she is back home now and is fine

i meet her na

she was like i wont restLOL
 
i read the topic she wrote in kit but i din't know she had 105degrees......
.......our tough sannuuuuuuuudi Big smile


yeah tough saniaROFL

she is very tough ROFL

did u told u my hospital storyROFL
 
what do u mean?? i don't understand
 
hey did u read my pm i sent u yesturday?
desaigirl101 IF-Dazzler
desaigirl101
desaigirl101

Joined: 09 May 2008
Posts: 2519

Posted: 14 September 2008 at 10:08am | IP Logged
hey rajkin r u gonna watch dkd final today? hehehe
kushluv IF-Sizzlerz
kushluv
kushluv

Joined: 06 April 2008
Posts: 10162

Posted: 14 September 2008 at 10:09am | IP Logged
Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

Originally posted by desaigirl101

Originally posted by KIT_fan

sania had 105 degree fever diCry

i live in east delhi

far from the places of blasts
 
105degrees!Cry


dont cry now nisha

she is back home now and is fine

i meet her na

she was like i wont restLOL
 
i read the topic she wrote in kit but i din't know she had 105degrees......
.......our tough sannuuuuuuuudi Big smile


yeah tough saniaROFL

she is very tough ROFL

did u told u my hospital storyROFL
 
what do u mean?? i don't understand
 
hey did u read my pm i sent u yesturday?


yes nisha

sorry i didnt replied

and u dont know my story na

i will tell u

just wait for my postBig smileBig smile
rajkin IF-Dazzler
rajkin
rajkin

Joined: 18 October 2007
Posts: 2981

Posted: 14 September 2008 at 10:11am | IP Logged
Originally posted by desaigirl101

hey rajkin r u gonna watch dkd final today? hehehe


ever since Akash stopped appearing i just avoid that channel like fire.Ya but for Salman.Anything.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Kuch Is Tara CC # 49

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: -SalShah4eva-   Replies: 1212   Views: 19181

-SalShah4eva- 1212 19181 19 October 2009 at 7:26pm by tulipbaby53
Kuch Is Tara AND Yeh Rishta CC # 52

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -SalShah4eva-   Replies: 1207   Views: 16943

-SalShah4eva- 1207 16943 15 February 2009 at 6:06am by *Nishi*
Kuch Is Tara AND YRKKH # 51 Chat Club

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -SalShah4eva-   Replies: 1197   Views: 19756

-SalShah4eva- 1197 19756 12 February 2009 at 2:13pm by Salz.
Kuch Is Tara CC # 48

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -SalShah4eva-   Replies: 1198   Views: 17823

-SalShah4eva- 1198 17823 06 January 2009 at 4:58pm by Salz.
Kuch Is Tara CC # 47

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -SalShah4eva-   Replies: 1195   Views: 18397

-SalShah4eva- 1195 18397 04 January 2009 at 12:51pm by *Nishi*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index