Chat Clubs
Chat Clubs

India-Forums

   

Sabz,Amzi,Nidz Chat Room #2 MODZ PLZ CLOSE (Page 7)

NidziWidzi IF-Rockerz
NidziWidzi
NidziWidzi

Joined: 25 February 2007
Posts: 5299

Posted: 08 September 2008 at 2:35pm | IP Logged
she juz framed  it for me cuz i tink i only had one pic sooo yea okies gotta run bye!!!!!!=DDD
~*Amal*~ Goldie
~*Amal*~
~*Amal*~

Joined: 29 July 2008
Posts: 2032

Posted: 08 September 2008 at 2:38pm | IP Logged
bye

ashmii IF-Sizzlerz
ashmii
ashmii

Joined: 03 September 2007
Posts: 14022

Posted: 08 September 2008 at 4:44pm | IP Logged
woooooooo Helooooooo =)
NidziWidzi IF-Rockerz
NidziWidzi
NidziWidzi

Joined: 25 February 2007
Posts: 5299

Posted: 09 September 2008 at 12:49pm | IP Logged
hey peoplez!Big smile
NidziWidzi IF-Rockerz
NidziWidzi
NidziWidzi

Joined: 25 February 2007
Posts: 5299

Posted: 09 September 2008 at 2:28pm | IP Logged
Hellooooooo AmallllllllllHug
NidziWidzi IF-Rockerz
NidziWidzi
NidziWidzi

Joined: 25 February 2007
Posts: 5299

Posted: 09 September 2008 at 2:42pm | IP Logged
Hey hey hey!=D its fat albert!ROFL
NidziWidzi IF-Rockerz
NidziWidzi
NidziWidzi

Joined: 25 February 2007
Posts: 5299

Posted: 09 September 2008 at 2:43pm | IP Logged
Selena gomez is so pretti she has such clear face too and shes tall and slim im short and im gettin fat Angry
NidziWidzi IF-Rockerz
NidziWidzi
NidziWidzi

Joined: 25 February 2007
Posts: 5299

Posted: 09 September 2008 at 3:10pm | IP Logged
Where r U??? sowii for leavin cuz i was juz logging on laptop cuz i was using the computer before and im also watching, listening to tv and doing h.w.LOLLOL*giggles*

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Sabz Amzi Nidzi Hangout #3 Twilight Fanpires

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: -SabzWay-   Replies: 1211   Views: 24562

-SabzWay- 1211 24562 07 June 2010 at 5:47pm by NidziWidzi
Plz Close it Modz Plz its request.....

2 3 4 5 6 7 ... 33 34

Author: nidha1983   Replies: 271   Views: 7017

nidha1983 271 7017 27 September 2009 at 11:44am by Angelic_J
sorry modz can close this just a mistake

Author: nadaanmasakalli   Replies: 2   Views: 420

nadaanmasakalli 2 420 20 July 2009 at 5:20pm by nadaanmasakalli
modz close

Author: Salz.   Replies: 3   Views: 347

Salz. 3 347 10 June 2009 at 6:56pm by blackdaughter
MODz plz lock it ( opened in wrong sec bymistake)

2

Author: nadaanmasakalli   Replies: 10   Views: 847

nadaanmasakalli 10 847 02 January 2009 at 12:13pm by nadaanmasakalli

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index