Avatar & Signatures Shop

   

SigShop; 2 - UPD 141 [KaSh/Icons] (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 147

babii.girl

IF-Sizzlerz

babii.girl

Joined: 04 December 2006

Posts: 14472

Posted: 09 September 2008 at 6:29pm | IP Logged

My first updateeeeBig smile...

im soo tiredd..lolzz and dats prolly why my sigs look like dey took 5 seconds to make...lolz omg so uglyyy.. soo yeaah dats my exuse..lolz

KaSh



Shilpa Anand

Okieeeee i dunnnooo why im showing thiss..omgg

Matching Video.Avi:


---------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------

The following 2 member(s) liked the above post:

minaalM26javey

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "SigShop; 2 - UPD 141 [KaSh/Icons] (Page 3)" in Avatar & Signatures Shop forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

-SilentLove-

IF-Stunnerz

-SilentLove-

Joined: 29 July 2007

Posts: 44769

Posted: 09 September 2008 at 6:38pm | IP Logged
Wow Rhea they are amazing! Lol is there something wrong with you? Like why are you saying your siggies are coming out ugly? LOL they are great yaar! The Shilpu avi is soo cute

snowflake0555

IF-Sizzlerz

snowflake0555

Joined: 08 July 2006

Posts: 24625

Posted: 09 September 2008 at 6:46pm | IP Logged
hahaha wth they are amazinggg! i love themmmm something's wrong with u for saying they are bad...
 
hmmmm make something else for a change lmao you're always making KaSh and shilpa stuff...how bout some bollywood stuff? :P

Faiirytale x3

IF-Sizzlerz

Faiirytale x3

Joined: 23 July 2008

Posts: 16605

Posted: 09 September 2008 at 7:12pm | IP Logged
aww thats a cute update..
love pretty much all of them so u saying they are ugly is just messed up!
LOL love the shipla ones.. sooo cute! miss herr. Unhappy
anywayy so yea..awesome update! Big smile

-tanya-

IF-Sizzlerz

-tanya-

Joined: 14 May 2007

Posts: 13176

Posted: 09 September 2008 at 7:13pm | IP Logged

Come on Rhea..give urself some credit..haha..lol..the sigs are amazing..the first one is sooo cute..lol..i dont know which ones to use..lol..but the first one is realllyy nice..

i must say the shilpa stuff in yellow is gorgeous..she luks soo pretty..and i luv how u make ur avis and icons..and sigs..lol..they are soo clear and like perfectt

the next two shilpa ones are soo pretty..mainly cuz their pic..lol..i luv pink..

and the last one is my fav..luv that one..thats why i am using it..haha..its very simple but very pretty..and nice!!

great job...amazing..cant wait for more!!!!

babii.girl

IF-Sizzlerz

babii.girl

Joined: 04 December 2006

Posts: 14472

Posted: 09 September 2008 at 7:23pm | IP Logged

aww thanxx RamshaEmbarrassedEmbarrassed!!..omggg am i da only one dat see's da not so niceness..LOLZ

aww thanxx KrishnaBig smileEmbarrassed..!!..lolzz am i da only one dat sees how bad they are..loll.. and yeaah lolzz i will.. i dunno why i keep making KaSh and Shilpa..lolz..any suggestions??

aww thnaxx Saraa..Big smileBig smileBig smile

awww ur soooooooo swweeet TanyaaaBig smile.lolz but omg arre we seeing the same thingss.. u guys are just being tooo nicee.. i noe der not good..loll..*BTW thnx 4 using*!!Embarrassed

nadaanmasakalli

IF-Achieverz

nadaanmasakalli

Joined: 07 March 2006

Posts: 117607

Posted: 09 September 2008 at 7:27pm | IP Logged
congo on #2 and these r awesome rhea

babii.girl

IF-Sizzlerz

babii.girl

Joined: 04 December 2006

Posts: 14472

Posted: 09 September 2008 at 7:38pm | IP Logged
^^thanxx FaryEmbarrassed

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Sigshop 3.Upd 84 [Deepika/Bips+More]

2 3 4 5 6 7 ... 85 86

babii.girl 680 15441 11 September 2010 at 8:46am
By _xCIOT_
Sim*Shop4 OPEN - Pg38/39: reqs ShwetaG/IanS/DMG...

2 3 4 5 6 7 ... 40 41

simtara 322 11105 19 June 2010 at 11:22am
By trsk_4eve
Abstractions(Sidsk):P 106-More DDLJ icons

2 3 4 5 6 7 ... 109 110

sidsk 877 27851 21 December 2009 at 7:14am
By Shwetha!
SigShop* Upd 136 [Rani/SK/KKHH/RK]

2 3 4 5 6 7 ... 171 172

babii.girl 1373 30137 08 September 2008 at 11:54pm
By -KatrinaKaif-
Sneha-Prii Designs Avi&SigShop-Updt pg 5

2 3 4 5 6 7 8

AbhayVakil_1992 62 2765 23 July 2008 at 6:43am
By QH_DDEJ_Fan

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.