Chat Clubs

   

Henna's Hangout #9 *Meet BaBa Buffalo Bho (Page 2)

Post Reply New Post

Page 2 of 151

Page 1
Page   of 151
Page 3 Page 151

damilola

IF-Rockerz

damilola

Joined: 30 January 2007

Posts: 9143

Posted: 06 September 2008 at 9:55am | IP Logged
kool CC

funny pics LMAO

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Henna's Hangout #9 *Meet BaBa Buffalo Bho (Page 2)" in Chat Clubs forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Jungli Billi

IF-Sizzlerz

Jungli Billi

Joined: 03 September 2006

Posts: 10791

Posted: 06 September 2008 at 9:55am | IP Logged
Nittssss see baba buffalo came to meet you ROFL

u were posting his lovely pics na..LOL

Jungli Billi

IF-Sizzlerz

Jungli Billi

Joined: 03 September 2006

Posts: 10791

Posted: 06 September 2008 at 9:57am | IP Logged
Originally posted by damilola

kool CC

funny pics LMAO


thanks! Embarrassed

Are you just passing by? Embarrassed or here to stay? TongueLOL

SaaraDON

IF-Sizzlerz

SaaraDON

Joined: 15 August 2005

Posts: 19386

Posted: 06 September 2008 at 9:57am | IP Logged
ShockedShockedNITS didi left Osama for Baba Buffalo..ShockedShocked???

Ba Ba Buffalo lingo aise hoti hai....

Hello how r u?   =   Ba-ello  Bow  Brrrr  Buuuu...Smile

damilola

IF-Rockerz

damilola

Joined: 30 January 2007

Posts: 9143

Posted: 06 September 2008 at 9:59am | IP Logged
Originally posted by Jungli Billi

Originally posted by damilola

kool CC

funny pics LMAO


thanks! Embarrassed

Are you just passing by? Embarrassed or here to stay? TongueLOL



wuld say im here to stay LOL

Cup-Of-Chai

IF-Stunnerz

Cup-Of-Chai

Joined: 06 February 2008

Posts: 27615

Posted: 06 September 2008 at 10:01am | IP Logged
ok henna lemme chek ur gallery LOL

@maria wow ths gr8 congrats Big smile


@dammy welcome LOL how r yew..?

hiee donnyLOL

SaaraDON

IF-Sizzlerz

SaaraDON

Joined: 15 August 2005

Posts: 19386

Posted: 06 September 2008 at 10:02am | IP Logged
Originally posted by damilola


wuld say im here to stay LOL


welcum welcum...Smile

first of all u will have to pass thru a buffalo test..ready for it??EmbarrassedBlushing...Our headmistress...Mrs.Nits Buffalo is gonna conduct it...Blushing

Jungli Billi

IF-Sizzlerz

Jungli Billi

Joined: 03 September 2006

Posts: 10791

Posted: 06 September 2008 at 10:04am | IP Logged
Originally posted by damilola

wuld say im here to stay LOL


Kewl Stuff! Welcome! Big smile

btw wat section are u a bheja fry for? Embarrassed

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Henna's Hangout #8 *Naughty Ninja's*

2 3 4 5 6 7 ... 187 188

SaaraDON 1496 24142 07 September 2008 at 5:43am
By Naughty_n_nice
Henna's Hangout #7 *Alien Arena*

2 3 4 5 6 7 ... 190 191

Jungli Billi 1520 22706 25 August 2008 at 10:50am
By Naughty_n_nice
Henna's Hangout #6 *Jungli Billi's Den*

2 3 4 5 6 7 ... 189 190

Jungli Billi 1517 23535 12 August 2008 at 5:03am
By Naughty_n_nice
*CC of the fortnight - Henna’s Hangout!*

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Naughty_n_nice 140 5245 29 July 2008 at 10:47am
By PaRoOoOoOo
Henna's Hangout #5 *Gone down under* =)

2 3 4 5 6 7 ... 188 189

Jungli Billi 1510 23158 29 July 2008 at 9:48am
By Jungli Billi

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Chat Clubs Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.