Fan Fictions

   

RM ff: "Perfect Soulmates"...Chp1-Pg10"Engagement" (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 15

-Mansi-

IF-Sizzlerz

-Mansi-

Joined: 08 March 2007

Posts: 18670

Posted: 24 August 2008 at 10:38am | IP Logged
Kanika...Hug  Awsome prologue!! Im so excited..luking 4wd 2 dis onee..I adore all ur FF's..pls pls continue soon!! [Hav given u a loong comment b4 itself!! :P 2 lazy 2 type again!! :P]
 
                -Mansi

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "RM ff: "Perfect Soulmates"...Chp1-Pg10"Engagement" (Page 3)" in Fan Fictions forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

AshiYuvi4life

IF-Rockerz

AshiYuvi4life

Joined: 08 July 2006

Posts: 8826

Posted: 24 August 2008 at 10:45am | IP Logged
OKay after ur PM I thought u've gone COMPLETELY MAD! But after reading the prologue.... OMG! R-M FF!!!! I like the concept. That's what I had in mind for my next FF. Anyway, continue soon!!!!
 
 
 
Komz Di

Aisha00

Senior Member

Aisha00

Joined: 25 October 2007

Posts: 330

Posted: 24 August 2008 at 10:56am | IP Logged
gr8 god i just cant get enuff of RM yaar dey r just so adorable!!!!

sonikudi1

IF-Dazzler

sonikudi1

Joined: 09 September 2006

Posts: 4690

Posted: 24 August 2008 at 11:04am | IP Logged
Aw i lovee it!! Plz continue soon!! Haha i loved the "manjure muskaan" part! keep it up!!
-Sonia

-Niky-

IF-Sizzlerz

-Niky-

Joined: 03 December 2007

Posts: 11872

Posted: 24 August 2008 at 11:35am | IP Logged

Yaya....u finally opened it..lol..!!!..

The prologue just rocked...too gud..!!!...finally a one on RM...
Was wondering about what could b the best FF on RM hun..!!!..tooo gud..!!!..

Thanx for the PM and ya update it asap...WinkTongue..

**Love & Hugs**
Riddhima..LOL

mahi4u

Goldie

mahi4u

Joined: 08 December 2007

Posts: 1552

Posted: 24 August 2008 at 11:37am | IP Logged
hey kanu

CONGO GURL Party

grt introWink

cont super soooooooonnnnn
luv ya n tak care
mahru

-Akanksha-

Goldie

-Akanksha-

Joined: 15 May 2008

Posts: 1348

Posted: 24 August 2008 at 11:38am | IP Logged
lovvveed it, it was so cute! muskaan the dramebaaz LOL dont forget to PM me Embarrassed

.:.MONA.:.

IF-Sizzlerz

.:.MONA.:.

Joined: 02 September 2006

Posts: 13948

Posted: 24 August 2008 at 11:52am | IP Logged
wow another ff from u.....i know this will be good.........keep it up.......and congrats..............thankc 4 thepm
HeartMONA

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
FF:Perfect Imperfection...lov..LASTPART23

2 3 4 5 6 7 ... 119 120

spln 956 55162 30 October 2011 at 10:30am
By sweetnandu
Front Page Engagement(AR FF)Part9pg1 9/6

2 3 4 5 6 7 ... 28 29

dmgluver008 226 18011 21 December 2009 at 5:47am
By -ArohaAngel-
A journey from engagement to marriage -pg

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Khaleesi 99 8797 22 October 2008 at 4:09am
By Naughty_n_nice
soulmates.cont again amritafan 0 657 28 June 2008 at 4:22am
By amritafan
soulmates(ff naina rajveer)note pg21

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

amritafan 168 23984 28 September 2007 at 11:20am
By amritafan

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Fan Fictions Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.