Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   

~*Dostana-Friends Forever---Movie review pg 16 *~ (Page 4)

xChandnix IF-Sizzlerz
xChandnix
xChandnix

Joined: 19 February 2006
Posts: 21170

Posted: 20 August 2008 at 5:15pm | IP Logged
Originally posted by Hrithik_rocks

Originally posted by sexymartiini

hey guys plz do join in...dont be shy i dont bite lol..........
  
 
or mabey u doLOL....hmmm
lolzzzzLOLLOLim jus playing
 
hi my name is hrithika...wats ur name?
i am a crazyyy hrithik fan!! u shud ask chandni (bollywood_mad) how crazyy i am
i also like harman,priyanka,oh and did i mention hrithik!!?LOL
 
 
Yep she is KRAZZZZZZY!! LOLLOLLOL
don't mess with her when it comes to HrithikLOLLOL
bebe19 Goldie
bebe19
bebe19

Joined: 04 August 2008
Posts: 1652

Posted: 20 August 2008 at 5:16pm | IP Logged
Originally posted by sara_ea

Aww Hun Thanks For Addding Mee
 
Yeh omg i Cnt Waitt !! Specially for the Music...think its gona rock !
 
 
yea def.....heard a bit of the music on youtube butt its onii like 30 secs....
xChandnix IF-Sizzlerz
xChandnix
xChandnix

Joined: 19 February 2006
Posts: 21170

Posted: 20 August 2008 at 5:16pm | IP Logged
Originally posted by Hrithik_rocks

Originally posted by iqbal_neha89

Made these guys

Dostana







Please Comment

Fiona
 
wow! amazing siggies!!
so simple but yet soooo pretty!ClapClapClap
 
I completly agree with Hrithika!! seriously completly fab siggies!!
I love the choice of colours, soooo pretty yaar!!
beautiful work with pics!! amazing!!
xChandnix IF-Sizzlerz
xChandnix
xChandnix

Joined: 19 February 2006
Posts: 21170

Posted: 20 August 2008 at 5:18pm | IP Logged
Originally posted by Hrithik_rocks

i made banner type things for the first page plz do use it....
 
1) 
 
2)
 
use anyone u likeTongue
 
Absolutly gorgeous Banners!! seriously absolutly love them!! Completly beautiful!! wonderful!!
why don't u open a gallery for ur blingees and these banners/siggies u make!!
 
coz seriously they are completly fab and amazing yaar!! too good!!
bebe19 Goldie
bebe19
bebe19

Joined: 04 August 2008
Posts: 1652

Posted: 20 August 2008 at 5:19pm | IP Logged
Originally posted by iqbal_neha89

Made these guys

Dostana







Please Comment

Fiona
 
 
 
heyy fiona damm mindblowin siggies i love themm........um will def add on the 1st pg
 
can u plz make some avis......if u got time =]..
Hrithik_rocks IF-Dazzler
Hrithik_rocks
Hrithik_rocks

Joined: 06 May 2007
Posts: 4839

Posted: 20 August 2008 at 5:52pm | IP Logged
Originally posted by Bollywood_mad

Originally posted by Hrithik_rocks

i made banner type things for the first page plz do use it....
 
1) 
 
2)
 
use anyone u likeTongue
 
Absolutly gorgeous Banners!! seriously absolutly love them!! Completly beautiful!! wonderful!!
why don't u open a gallery for ur blingees and these banners/siggies u make!!
 
coz seriously they are completly fab and amazing yaar!! too good!!
i noe!! i wanna make a gallery/banner siggy shop thingy....but i just cant find any time!!CryCry
thanks for the awesome comments!ClapLOL.
 
u noe that i make these on paintLOLLOLhahahah


Edited by Hrithik_rocks - 20 August 2008 at 5:54pm
Hrithik_rocks IF-Dazzler
Hrithik_rocks
Hrithik_rocks

Joined: 06 May 2007
Posts: 4839

Posted: 20 August 2008 at 5:52pm | IP Logged
Originally posted by Bollywood_mad

Originally posted by Hrithik_rocks

Originally posted by iqbal_neha89

Made these guys

Dostana







Please Comment

Fiona
 
wow! amazing siggies!!
so simple but yet soooo pretty!ClapClapClap
 
I completly agree with Hrithika!! seriously completly fab siggies!!
I love the choice of colours, soooo pretty yaar!!
beautiful work with pics!! amazing!!
they really are soo beautifull!!
i like the colors too
bebe19 Goldie
bebe19
bebe19

Joined: 04 August 2008
Posts: 1652

Posted: 20 August 2008 at 6:58pm | IP Logged
Originally posted by Hrithik_rocks

Originally posted by sexymartiini

hey guys plz do join in...dont be shy i dont bite lol..........
  
 
or mabey u doLOL....hmmm
lolzzzzLOLLOLim jus playing
 
hi my name is hrithika...wats ur name?
i am a crazyyy hrithik fan!! u shud ask chandni (bollywood_mad) how crazyy i am
i also like harman,priyanka,oh and did i mention hrithik!!?LOL
 
 
 
heyyy im pooja..
lol i love hrithik too i saw him in london wit his wife at this cafe placee he wass soo tall and hes hair looks awesome and skin was flawless..... lol he looked hott.....soo did his wifee shes beautifull=]..


dont wrry i only bite hot guyss soo if ur a guy better runn =].

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SRKajol Forever!!!Jodi FAN CLUB

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: srk_kadz   Replies: 1191   Views: 64143

srk_kadz 1191 64143 19 December 2009 at 7:49pm by Zareena
Abhay+Kkusum forever

Author: biryani   Replies: 1   Views: 665

biryani 1 665 14 April 2009 at 9:41am by biryani
Tollywood movie reviews and movie stills

Author: suresh000   Replies: 0   Views: 667

suresh000 0 667 11 December 2008 at 1:22am by suresh000
Box Office: Yuvraj fails, Dostana slows

Author: Varun_Mehta   Replies: 0   Views: 481

Varun_Mehta 0 481 24 November 2008 at 12:58am by Varun_Mehta
~*~ Rajeev Aamna Forever ~*~ FAN CLUB

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: NidaRajeev   Replies: 1204   Views: 36349

NidaRajeev 1204 36349 30 September 2008 at 7:24pm by BiggBoss420

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index